ELI

Kursleder i Tegning og Maling
Eli har sin kunstutdannelse fra Kunsthøgskolen i Oslo og School of Visual Arts i New York. Hun tok hovedfag med fordypning i maleri i 2003.

Eli har hatt flere utstillinger på kunstnerdrevne gallerier og kunstforeninger, bla. Kunstnerforbundet, Galleri LNM, Statens Høstutstilling, galleri NO i New York og forskjellige kunstforeninger i Norge m.m. Og hun har mottatt flere stipender for sine arbeider.

Tidligere har hun også erfaring fra frilansarbeid som illustratør for tidsskrifter som bla KK, lærerforbundets spes. ped. magasin og ukesavisen ”Klar tale” m.m.

I 2006/2007 tok hun pedagogisk utdannelse på Høyskolen, og har siden da, ved siden av egen kunstneriske virksomhet, undervist i kunstfag på kulturskolen og som kunst og håndverkslærer i skolen.