HÅKON

El-Gitarundervsining, el-gitartimer, el-gitarkurs, el-gitarlærer, lære å spille el-gitar, musikk og kulturskole i Oslo og Bærum, barn ungdom og voksne

Hovedinstrument / hovedfagområder: Gitar
Biinstrument / bifagområde: Piano, Banjo
Sjanger / stilart: Besifring , Improvisasjon, Pop/Rock, Jazz, Viser, Blues, Norsk Folkemusikk

Håkon har fullført en bachelor i populærmusikk på Westerdals i Oslo, med gitar som sitt hovedinstrument. I tillegg har han en pedagogikkutdannelse (PPU) fra høyskolen i Telemark. Er også pianist, vokalist, låtskriver og spiller aktivt i ulike bandprosjekter som freelance musiker. Han har gjennom mange år bygget erfaring fra flere musikksjangere og har spillererfaring fra mange live opptrender. Har også undervist på ulike kulturskoler i Oslo området med gitar og piano.

Han underviser elever i gitar, piano og banjo ved MAYA Musikk & Kulturskole.