JULIE

Julie

Julie er født og oppvokst på Hadeland. Hun startet å danse ballett på «electric feet» dansestudio da hun var 3 år. Da hun ble litt eldre ville hun utforske flere stiler, og startet da å danse jazz, hip hop og moderne. Da hun var 15 år startet hun på «Goodvibe dansestudio», og ble tatt ut til «Goodvibe showteam», som var kompaniet på studioet.

Julie pendlet også innover til Oslo to dager i uken etter skoletid, for å ta klasser på «Bårdar danseinstitutt». August 2020 startet hun for å studere på Bårdar Akademiet. Hun ble ferdig utdannet der i Juni 2022. Der har Julie studert moderne, jazz, ballet, og tatt fordypning i hiphop. Hun har vært med som bakgrunnsdanser på MGPjr og Stjernekamp.

På hennes timer ønsker Julie å spre danseglede, og at man skal ha det morsomt under dansetreningen. Samtidig synes hun det er viktig å se hver enkelt elev, og å gi dem mestringsfølelse.