NATALIE

Biinstrument
 Piano
Sjanger / stilart
 Jazz, pop, rock, musical og folketoner.

Musikkutdanning

Natalie har bachelor i utøvende jazz-sang fra jazzlinja I Trondheim; Institutt for musikk, NTNU. Hun har senere tatt praktisk pedagogisk utdanning ved Norges Musikkhøyskole (PPU). Hun studerer for tiden administrasjon og ledelse samme sted.
Natalie jobber som sanger, komponist og tekstforfatter. Hun har sunget med en rekke kjente artister og er vokalist i eget band. Bandet har opptrådt bl.a på Oslo Jazzfestival. Hun debuterer med eget albumet våren 2015.

Bakgrunn og praksis

Natalie har undervist i sang og nybegynner piano ved kulturskoler i Oslo, Trondheim, Bjugn og Orkdal. Underviser nå ved en musikkskole i Asker og ved MAYA Musikk & Kulturskole.

Natalie har tatt sangtimer med klassisk sangpedagog og operasangerinne, og med Karin Krogh. Hun har også studert ved K.U.B.A jazzacademi i København.