Om Maya

MAYA Musikk & Kulturskole har hjulpet tusenvis av elever til å oppdage sin lidenskap til musikk, dans, teater og visuell kunst ved å matche dem med de beste lokale lærere i sentrale lokaler over hele Oslo og Bærum.

Skolen  ble grunnlagt i 1981 av May Østhassel (Maya), les mer. Maya er skolens administrerende leder og har over 40 års erfaring med undervisning, administrasjon og organisering av musikk og kultur.

MAYA Musikk & Kulturskole hadde sin hovedbase i Ris Storstue fra 1981-2000 og har i årenes løp gradvis ekspandert. Vi har i dag  18 undervisningssteder i Oslo og Bærum. Skolen har gjennom årene utviklet et stort nettverk av lærere og kursledere, musikere og andre kunstnere som tilbyr undervisning av høy kvalitet til alle aldersgrupper. Enten du er ute etter å delta på kurs i dans, teater, tegning og maling, ta timer for moro skyld eller ønsker å bygge en karrière, har vi engasjerte lærere klare til å hjelpe nybegynnere, videregående og avanserte elever til å nå sine mål.

Vi arrangere elevkonserter, forestillinger i dans og teater, utstillinger i billedkunst/visuell kunst, workshops, band og samspill og samarbeider med musikkprodusenter og musikkstudioer.

For elever som ønsker å søke opptak  til høyere utdanning ved musikkhøyskolen , kunsthøyskolen eller andre høyere kunstutdanningsinstitusjoner i inn og utland bistår vi deg gjerne i søknadsprosessen  med forberedelse til intervju og opptaksprøve.

Vi har som mål at våre elever skal få de beste muligheter til å utvikle sitt fulle potensiale og realisere sine drømmer og talenter.

Velkommen som elev ved Norges største private musikk & kulturskole.

Her er skolens lærere