LINN

Skuespiller / Musiker
Hovedinstrument / hovedfagområder: Sang / Dans / musikkteater
Biinstrument / bifagområde: Musikal, pop, poprock

Linn er utdannet musikalartist ved Bårdar Akademiet og har jobbet som scenekunst frilanser siden hun ble uteksaminert. Linn er en allsidig artist som jobber både på og bak scenen.

Tidligere har hun jobbet i London og i Hellas som showartist for det engelske selskapet Live Business. Linn har også jobbet som underholdningsartist i Dyreparken Kr. Sand og i 2019 hadde hun hovedrollen i musikalen Legally Blonde som spilte på Lillestrøm Kultursenter. Som frilanser jobber Linn også mye som koreograf og sangpedagog for diverse skolerevyer i Oslo, samt at hun har egne kurs i dans og musikkteater for barn og unge rundt om i byen. Ved siden av dette har hun en fast stilling ved Popsenteret der hun jobber med å formidle norsk pophistorie til skoleklasser og firmaer.