NATALIA

Lærer tegning og maling

Natalie underviser ved MAYA Musikk & Kulturskole i tegning, maling, leire, skulptur, keramikk og søm.

Hun er utdannet lærer fra Høyskolen i Bergen og førskolelærer fra Høyskolen i Oslo. Hun har også skredderutdannelse fra Russland og fagbrev fra Nordlandsfylke.

Natalia jobber nå som lærer i Kunst og Håndverksfag lærer på barne og mellomtrinnet, og som førskolelærer og skredder.

Bli med Natalia inn i kunstens verden
På kurset lærer elevene å bruke harde og bløte blyanter, vi lærere om varme og kalde farger og hvordan brukes de forholdvis til skygge og lys. Vi jobber også med å tegne i perspektiv og trener hånden til å tegne kurvestrøk og rettlinjer samt trene øyemåling.

På noe kurs jobber vi også med skulptur og leire.

Ved kursslutt inviteres som familien og venner til en utstilling der kursdeltakerne viser frem noe av det de har jobbet med på kurset.