ANNA

Biinstrument / bifagområde: Sang, Ukulele
Sjanger / stilart: Klassisk, Besifring, Improvisasjon, Viser

Utdanning: Nord Universitet: Bachelor i skuespillerfag og teaterproduksjon

august 2019 – juni 2022 – Skuespill og teaterproduksjon ved B. Kreativ produksjon og skuespill basert på Lecoqs pedagogikk. Støtteemner i sang, musikkomposisjon og bevegelse.

august 2017 – mai 2018 – Follo Folkehøgskole Musikklinje. Valgfagene keramikk, skal vi danse, ballett m.m

august 2016 – mai 2017 – Stavanger Katedralskole, avd. Bjergsted  Utdanningsprogrammet drama- studiespesialiserende.

august 2013 – juni 2016 – Tok programfagene R1 og Teaterproduksjon fordypning 1 og 2.

Relevant erfaring

august 2022 – januar 2023 – Skuespiller/musiker i Sprengt Teater   Produsent, med regissør og skuespiller i forestillingen Kome attende  Videreutviklet fra Vilde Biserød Vengnes sin eksamensforestilling the Return. 6 gratisforestillinger i Mølleparken på Tau. Turné i Rogaland sommeren 2022.  Oslo Fringe Festival august 2022.

juli/august – 2021 – og 2022 – Sanglærer og assistent v. Strand Kulturskole i oppsetningen ”Flere Farger Strand”  Forestilling med musikk og dans fra ulike kulturer etter Fargespill-konseptet. Hovedansvar for sang. Ukentlige prøver på to timer. Seks forestillinger i juni.

september – 2018 – juni 2019 – Koordinator spillefilmen Mana Planlegging/ koordinering innspilling av 1. mai tog m.m., filmselskapet Hæfa