Gitarkurs

Undervisning i små grupper (sang og instrument)

Undervisning i små grupper
 *Undervisning i sang og instrumenter kan foregå individuelt eller i små grupper på 2 – 3 elever.

Vi tilbyr undervisning på 16 ulike instrumenter i 16 sentrale lokaler i Oslo ! Velg undervisningssted, lengde på undervisningstimene osv. i påmeldingsskjema.

Undervisning i små grupper er morsomt, lærerikt og sosialt. Det er best at elever som melder seg på til gruppeundervisning kjenner hverandre litt fra før og at alle er på samme nivå. Læreren kan også sette sammen grupper med elever som først har hatt individuell undervisning hos den aktuelle lærere.

Prøvetimer
Du/dere kan ta  3 uforpliktende prøvetimer før du/dere bestemmer dere om dere vil fortsette undervisningen. Dere får en time som passer for gruppen, en gang i uken, 3 uker på rad. Dere vil få en fast lærer som vil skreddersy og tilpasse et undervisningsopplegg som tilpasses elevens nivå,  forutsetninger og ambisjoner.

Etter prøvetimene kan du/dere velge om du ønsker å fortsette undervisning eller ikke. Dersom du/dere ønsker å fortsette undervisningen etter prøvetimene går undervisningen ut semesteret med utmeldingsfristen 1.juni / 7. desember.

Dersom dere ønsker å ta timer  for moro skyld eller har ambisjoner om å bygge en musikk karrière har vi høyt utdannede og engasjerte lærere klare til å hjelpe nybegynnere, middels og avanserte elever i alle alder til å nå sine mål.

Se alle lærere i musikk/instrumenter her

Gruppeundervisningen foregår en gang pr uke. 30, 40 eller 50 min. pr. uke.

Hvert semester avsluttes med elevkonserter og debutkonserter der vi ønsker velkommen foreldre, besteforeldre og venner i en fint pyntet konsertsal eller på en større scene I Oslo Sentrum. Elevkonsertene vil inspirere og lære deg å formidle musikk og gi et innblikk i det å være en utøvende musiker.

Gruppeundervisning med 2 elever
Pris pr. ELEV for 30 min.:kr. 237,-