Du har valgt undervisning i klarinett

Klarinettkurs, klarinettundervisning, lær å spille klarinett, klarinett lærer

Klarinett timer tilbys til barn, ungdom og voksne på alle nivåer.

Vi tilbyr undervisning i 16 sentrale lokaler i Oslo & Bærum!

Dersom du ønsker å ta timer for moro skyld eller har ambisjoner om å bygge en klarinettkarriere, har vi  høyt utdannede klarinettlærere til å hjelpe nybegynnere, middels og avanserte elever i alle alder til å nå sine mål. Vi tilbyr undervisning i 16 sentrale lokaler i Oslo & Bærum!

Vi anbefaler opp til 3 uforpliktende prøvetimer. Det gir nye elever anledning til å bli kjent med instrumentet, med læreren og med undervisningsopplegget.  Les mer om prøvetimer.

Se priser her for sang og instrument undervisning. Eleven betaler ikke for timer som faller på ferier og fridager. Se kalender her.

Vi har forløpende inntak av nye elever gjennom hele skoleåret og til sommerskolen. Nye elever får vanligvis tildelt en lærer i løpet av en til to uker , dersom du/eleven ikke ønsker en senere oppstart. Dette kan spesifiseres i påmeldingsskjema. Der kan du også oppgi ønsket undervisningssted, lengde på undervisningstimene, osv.

Vi gleder oss til å møte deg!

Vi har ikke utleie av musikk instrumenter. Nye elever må ha sitt eget instrument.

Lærere

Elevkonserter

Hvert semester avsluttes med elevkonserter og debutkonserter der vi ønsker velkommen foreldre, besteforeldre og venner i en fint pyntet konsertsal eller til en større scene I Oslo sentrum. Å delta på skolens elevkonserter er en viktig og verdifull del av undervisningen. Elevkonsertene vil inspirere og lære deg å formidle musikk og gi et innblikk i det å være en utøvende musiker.

Tilbud til skolens videregående elever:
Vi arrangere elevkonserter, forestillinger i dans og teater, utstillinger i billedkunst , kurs, workshops, band og samspill og samarbeider med div. musikkprodusenter og musikkstudioer. Vi har mange spennende tilbud som vil hjelpe deg  på reisen til å utvikle ditt fulle potensiale og realisere dine drømmer.

CD/ Demoinnspilling

Bandseminarer