HILDEGUNN

Pianopedagog

Hovedinstrument / hovedfagområder: Piano
Biinstrument / bifagområde: Sang
Sjanger / stilart: klassisk, pop, gospel, m.m

Hildegunn har 3-åring Advanced Diploma fra Hillsong College i Sydney, Australia hvor hun studerte musikk med hovedfokus på piano, låtskriving og musikkproduksjon.

Hun har spilt piano siden hun var 7 år og fokusert mest på klassisk, men er også erfaren innenfor andre sjangre som pop og gospel. Hildegunn er låtskriver og musiker/vokalist for bandet, Thinplace, og har de siste årene blant annet spilt på Sunza Rock Festival i Japan, og hatt flere opptredener i Australia.

Da Hildegunn var yngre, hadde hun en fantastisk pianolærer som fikk henne til å forelske seg i musikk, og nå er hennes største ønske å få være dette for andre – elevens største cheerleader.

Hun var også ved flere anledninger vikar for sin egen pianolærer, og har siden undervist både små og store i verdens beste instrument – både i Norge og Australia.

Hildegunn har en stor lidenskap for å hjelpe andre å realisere musikkdrømmen og ønsker å utvikle solide kunnskaper og ferdigheter for sine elever, slik at musikken kan bli en livslang venn.

Hun lever etter mottoet: ‘Can you believe we get to do this?’ ”

Hovedinstrument er piano, og hovedfagområder er låtskriving og musikkproduksjon.
Sang er hennes biinstrument.