ELISABETH

Hovedinstrument : Sang
Biinstrument : Piano
Sjanger / stilart: Klassisk, opera, pop, musikal, viser, salmer, gospel, jazz, folkemusikk

Elisabeth er nylig ferdig med syv års utdannelse som klassisk sanger og pedagog. Hun har studert ved Universitetet i Stavanger (institutt for musikk og dans), Conservatorio di Musica Santa Cecilia (Musikkonservatoriet i Roma) og har mastergraden sin i utøvende klassisk sang fra Norges Musikkhøgskole.

Elisabeth har fra tidlig alder av vist stor interesse for musikk, dans, skuespill og annen kunst. Hun begynte i kor da hun var tre år og tok sine første pianotimer som seks-åring. Som lærer er Elisabeth levende engasjert i sine elever og har et stort ønske om å dele gleden av å synge, spille piano og å stå på scenen.