ELIAS

Hovedinstrument / hovedfagområder: Piano/keyboard
Biinstrument / bifagområde: Sang, el-bass, el-gitar
Sjanger / stilart: soul, R&B, pop, rock, jazz, klassisk

Elias har Bachelor Degree (Popular Music) Piano fra  Leeds Conservatoire i England. Som utøvende musiker er han godt kjent med mange sjangre. På musikklinja ved Ole Vig Videregående hadde han sang som hovedinstrument, og bruker stemmen aktivt i dag som musiker.

I tillegg til piano og sang, har Elias gode ferdigheter i musikkproduksjon og instrumenter som bass, gitar og orgel/synth.

Som lærer er Elias spesielt opptatt av at eleven skal føle mestring, men samtidig få tilstrekkelig med utfordring. Dessuten mener han det er viktig at eleven bygger et godt fundament, som gir muligheten til å uttrykke seg godt gjennom musikken. Det aller viktigste for å jobbe hardt med musikk over lengre tid, er å ha det gøy.