KNUT M.

Knut

Knut har en bachelorgrad i Skuespillerteknikk fra NSKI, (Norsk Skuespillerinstitutt). Han har også tatt en Praktisk-Pedagogisk Utdanning ved Kunsthøgskolen i Oslo innenfor teater.

Han har alltid vært interessert i kunst og kultur, men startet først med teater på videregående da han ble med som skuespiller på skolerevyen.   Han gikk ett år på Solbakken folkehøgskole (musikk, dans og teater) etter videregående, hvor han fant ut at det var skuespiller han ville bli.

Før det var han tidligere elev på MAYA Musikk & Kulturskole hvor han tok timer i gitar.

Knut jobber som teaterlærer flere steder, bl.a på Kulturskolen i Råde Kommune, og på Vega Scene i Oslo.  Samtidig jobber han som freelance skuespiller og setter opp egne prosjekter.

Hovedfokuset i Knut sine timer handler alltid om å skape et trygt rom slik at kreativiteten kan blomstre. Det blir alt fra lek og improvisasjon til tekstarbeid og oppsetting av større produksjoner.

Vi sees!