Du har valgt online undervisning i el-bass

Online el-basstimer tilbys til barn, ungdom og voksne på alle nivåer. Alt du trenger er en telefon eller laptop /iPad,  datamaskin med internett og webkamera. Nettbasert  el-bassundervisningen kan foregå  foregå via Skype, Facetime,  Whats up, Messanger eller andre kanaler, etter avtale med el-basslæreren.

Vi anbefaler opp til 3 uforpliktende prøvetimer i online undervisning. Det gir nye elever anledning til å bli kjent med instrumentet, med læreren og med undervisningsopplegget. Les mer om online prøvetimer.

Vi har forløpende inntak av nye elever gjennom hele skoleåret og til sommerskolen. Nye elever får vanligvis tildelt en lærer i løpet av en til to uker , dersom du/eleven ikke ønsker en senere oppstart. Dette kan spesifiseres i påmeldingsskjema. Der kan du også oppgi ønsket undervisningssted, lengde på undervisningstimene, osv.

Individuell undervisning
Pris pr. gang for 30 min.:kr. 388,-