SOMMERSKOLE – Sang og Instrumentundervisning

Undervisning for barn, ungdom og voksne

Sommeren er en fin tid å lære og spille et nytt instrument eller forbedre dine spilleferdigheter.

INDIVIDUELL UNDERVISNING
Vi tilbyr undervisning på 16 ulike instrumenter.

På sommerskolen  er det mulig å bestille fleksible individuelle undervisningstimer i sang eller et instrument. Du kan avtale timer en eller flere dager i uken og gjøre fleksible avtaler ang. dager og tidspunkter for undervisningen som passer deg deg/læreren, minimum 6 ganger a 30, 40, 50 eller 60 minutter pr gang. Timene tas i løpet av sommeren, etter nærmere avtale.

Sjekk prislisten her: https://maya-kulturskole.no/priser-sang-og-instrument-undervisning/

Vi tilbyr også bandseminarer, kurs i  gitar og låtskrivning i større grupper.

Våre lærere er høyt utdannet og holder et høyt faglig nivå.

Kontakt oss gjerne på telefon eller send mail til kontaktoss@maya-kulturskole.no dersom du har spørsmål eller tilbakemeldinger av noe slag.

Mine to sønner Mathias Alexander og  Martin Edward Krane har hatt piano og sangundervisning i to semestre ved MAYA Musikk & Kulturskole.
Begge guttene er nå et tatt opp i Oslo Domkirkes guttekor.  Vi har vært super fornøyd med sangtimene.
Målfrid Irene Krane
Min eldste datter har tatt sangtimer med en sangpedagog ved MAYA. Musikk & Kulturskole og er veldig fornøyd. Takket være henne har min datter gjort store og raske fremskritt og nå er hun klar til en stor sangkonkurranse i USA.

Jeanette Calapar
Vår sønn har deltatt på gitarkurs og vil gjerne fortsette på videregående nivå. Læreren er veldig dyktig og inspirerende! Vi er veldig fornøyde!:)
Laila Aarre
Trompetundervisning, trompet timer, trompetkurs, trompet lærer, lære å spille trompet, musikk og kulturskole i Oslo og Bærum, barn ungdom og voksne