BRUNO

Hovedinstrument / hovedfagområder: Trommer og perkusjon
Bankundervisning, musikkteori
Biinstrument / bifagområde: piano, gitar og trompet
Sjanger / stilart: pop, rock, jazz, klassisk

Lidenskapelig musikklærer med kompetanse innen en-til-en, store grupper og bandundervisning innen følgende disipliner: rytmer, musikkteori og trommer Bruno er en anerkjent solist og komponist med internasjonalt rykte og et bredt profesjonelt musikknettverk i Europa. Han underviser i trommer og har spilte med mange internasjonale musikere i forskjellige land som Italia, Spania, Portugal, Danmark, Norge. Jeg har en mastergrad i musikkpedagogikk og solistgrad (kunstnerisk phd) i utøvende trommer og komposisjon ved Royal Conservatory of Music i Aarhus, Danmark, med fokus på rytmer og improvisasjons samt “jazzspråk”. Jeg jobber på Norges Musikkhøgskole NMH i Oslo og som gjestelærer har jeg forskjellige prosjekter og klasser gående: Trommeslagere på bachelornivå, workshops, improvisasjon både på bachelor og masternivå og samspill i forskjellige former og med ulik instrumentbesetning. Jeg er åpen for å undervise de fleste sjangere og har en genuin interesse for elevenes unike musikalske stemme uavhengig av nivå. Bruno har solist, master og bachelorgrad i musikkperformance og Musikkvitenskap fra Royal Conservatory Aarhus og Rytmisk Musikkonservatorium i København.