Kurs i barnedans

Barnedans

Barna deles inn i grupper, 3-5 år og 5-7 år, kursene er åpne for både jenter og gutter.

Morsomme danseklasser for barn. Barn under 4 år kan delta på kurset sammen med en voksen. Barna danser til variert musikk og gjennom danselek stimuleres barnas danseglede og kreativitet. Vi jobber med motorikk, koordinasjon og balanse, rytmikk og grunnleggendebarnedans elementer fra klassisk ballett, jazzdans og hip hop. Vi legger vekt på at barna skal ha det morsomt og føle seg trygge i gruppen. Ta med danskjole/ myke danseklær og turnsokker eller ballettsko for å ikke skli. Sko kan kjøpes på bl.a. H&M og Cubus. Langt hår bør være satt opp. Husk å ta med navnet flaske med vann- barna blir tørste når de danser!

Hver semester avsluttes med en danseforestilling for foreldre, besteforeldre og venner hvor kursdeltakerne viser frem noe av det de har lært på kurset.