AIDA

Hovedinstrument / hovedfagområde: Fiolin og bratsj
Biinstrument / bifagområde: Piano

Bakgrunn og praksis:

Aida har mastergrad i fiolin og orkesterartistutdannelse.

Hun har mange års  erfaring med undervisning av barn , unge og voksne i fiolin , bratsj og piano.

Elevene hun har undervist har deltatt i både nasjonale og internasjonale konkurranser og oppvisninger.

Flere av de vunnet pris for innsatsen sin og i tillegg fått skryt av den verdensberømte musiker M. Rostropovich. Hvert år har flere av hennes elever blitt valgt ut til å spille i Statens symfoniorkester som solister.

Aida har spilt fiolin, bratsj og piano i siden sin barndom, og har deltatt i en rekke konkurranser og oppvisninger i hjem-og utland.

Hun har bred erfaring med fiolinensembler, barneorkestre, pianoundervisning og gruppeundervisning.

Hun har undervist elever  i fiolin, piano og bratsj ved Mayas Musikk og Kulturskole siden høsten 2012.

Aida underviser barn, ungdom og voksne på alle nivåer.